piątek, 27 lutego 2015

Surówka z rzodkwi białej



Będąc na zakupach w jednym z marketów wpadła mi w oko właśnie rzodkiew. Nigdy wcześniej jej nie jadłam ale postanowiłam zaryzykować i ja zakupić. Gdy tylko przyszłam do domu z moją zdobyczą zaczęłam „wertować” Internet  w poszukiwaniu pomysłu co z nią zrobić.  Naczytałam się, oj naczytałam i tak zrobiłam ja w najprostszy i zarazem bardzo smaczny sposób.
Rzodkiew biała jest częstym gościem na naszym stole.



Składniki:

·         ½ rzodkwi białej
·         2 marchewki
·         Sól, pieprz
·         Śmietana lub jogurt naturalny

Przygotowanie:

1.       Rzodkiew  umyć, obrać i zetrzeć na tarce z grubymi oczkami.
2.       Rzodkiew odcisnąć.
3.       Marchewkę umyć, obrać i zetrzeć na tarce z grubymi oczkami.
4.       Warzywa połączyć, doprawić sola i pieprzem.
5.       Wymieszać ze śmietaną lub jogurtem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz