niedziela, 4 maja 2014

Grzanki z piekarnika

Jedną z moich ulubionych potraw na szybko, są grzanki z serem. Na początku przygotowywałam je bardzo prosto gdyż wystarczyło włożyć kawałek bułki z serem do opiekacza i gotowe!
Jednak razem z mamą chciałyśmy coraz bardziej udoskonalać tą jakże prostą potrawę która mi bardzo przypasowała, gdyż jestem raczej specjalistką od kanapek oraz przypalonej wody :)
Do mojego dzisiejszego dania można dodawać różne dodatki według uznania, jednak ja preferuje jedynie ser żółty zwieńczeniem dzieła jest ketchup
 








 Składniki:
* bułka

* masło
* ser żółty
* ketchup
* (według uznania pomidor, wędlina, cebulka..itp)

 Przygotowanie:
Najzwyczajniej na świecie smarujemy bułkę masłem, nakładamy na to ser, a następnie wkładamy do  piekarnika nastawiając go na 180 stopni. Grzanki powinny się piec od 5 do 7 min (to zależy od zarumienienia się sera)
W taki oto bardzo szybki sposób możemy zafundować sobie przepyszne i chrupiące grzanki, które sprawdzają się zarówno na śniadanie jak i na kolację.







  Julia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz